Om mig og denne blog

Denne blog handler om motions-cykling.
Jeg skriver om mine cykelture, mine forberedelser til turene og om min træning.






Mål for 2019

Jeg har 2 mål for i år:

1) PBP Paris-Brest-Paris, 1.200 km Audax-løb med start den 18. August.
    Løbet skal gennemføres på max 90 timer.

2) Tur med Simon til Pyrenæerne for at køre bjerge.
     Tidspunktet er ikke endeligt fastlagt, men måske i starten af september.

Jeg skal træne igennem for at kunne leve op til årets målsætning.
Igennem vinteren foregår træningen primært på hjemmetræner samt med styrketræning. Jeg skal tidligst mulig igang med landevejstræningen.

Jeg er forhåndstilmeldt til PBP på baggrund af sidste års gennemførte brevet’ er.
Inden jeg kan tilmelde mig endeligt skal jeg senest den 30. juni have gennemført en 200-, 300-, 400- og 600 km brevet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar