Om mig og denne blog

Denne blog handler om motions-cykling.
Jeg skriver om mine cykelture, mine forberedelser til turene og om min træning.






Planer for 2020

Det var min plan at jeg i år skulle have været til Norge for at køre "Jotunheimen Super Randonnee".
En tur på 600 km og med 10.000 højdemeter.
Og der var også så småt en plan om en tur til bjerge sydpå sammen med Simon, som vi har gjort det de seneste år.
Men så kom der jo "Corona-virus" og så gik den plan i vasken !!  
Det er rigtig ØV.

Så nu har jeg måtte opfinde en "Plan B":

1) køre følgende distancer: 100 km, 200 km og 300 km

2) køre "Sjælland Rundt". Det er dog ikke den alm. kendte tur med start og mål i Køge,
    men en selvkomponeret tur rundt langs kysten af Sjælland. En tur på 500 km.
    Det bliver en såkaldt "self-supported-tur", som jeg kører alene og uden overnatning.

3) Hvad jeg ellers finder på !!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar